Öt voltam

 2009.01.26. 20:00

Csak öt voltam, mikor számban a
robbanó cukorka vízzé olvadt.
Csak öt voltam, mikor a déli nap az égen
feketévé változott.

Csak öt voltam, mikor a fent lent lett
és a lent fent.
Csak öt voltam, mikor apró ólomkatonák
feszesen nevettek.

De öt voltam, mikor az összes robbanó
cukorka elfogyott.
De öt voltam, mikor a nap leszállt, s
nem kélt fel a hold.

De öt voltam, mikor már többé nem
voltak irányok.
De öt voltam, mikor a katonákból
golyókat gyártottak.

Már nem vagyok öt.
De öt voltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://csaknekem.blog.hu/api/trackback/id/tr46902530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása